Klacht POSTNL: Ze beloven van alles, maar liegen als ze het niet redden.

vanHout6

Track en tracé geven ze de hele dag aan dat ze het pakket komen brengen, dus je blijft er de hele dag voor thuis.
Dan in een keer staat er dat je niet thuis was toen ze aan de deur kwamen, en het pakket pas de volgende dag wordt gebracht.
We hebben niemand gehoord of gezien, en dat terwijl we er echt zicht op hadden als ie aan de deur zou komen.
Dat ze het druk hebben kan, maar ze moeten niet liegen daar kan ik niet tegen.

Gewoon eerlijk zijn als ze het niet halen en duidelijk laten weten zodat je er niet de hele dag voor thuis hoeft te blijven.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger u gemist heeft volgens Track & Trace, terwijl u gewoon thuis was en de bezorger niet langs is geweest. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een klacht doorgegeven en heb de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Volgens mijn informatie heeft u het pakket inmiddels kunnen afhalen bij een PostNL locatie. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.