Klacht POSTNL: Ze brengen het pakket niet.

Walle

Eerst duurt het dagen, voordat ze het zeggen te bezorgen. En dan krijg je bericht, dat ze je hebben gemist. Terwijl ze helemaal niet zijn geweest. En ze zeggen dat ik het pakket moet ophalen bij een verzamel punt.

Het pakket komen brengen.

Uiteraard snap ik dat u hier niet blij mee bent. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat de zending vanuit het afhaalpunt alsnog bij u thuis afgeleverd gaat worden. Wat ik wel voor u kan doen is ervoor zorgen dat de bezorger hierop aangesproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- heeft de bezorger een briefje bij u afgeleverd;
    - zou u willen controleren of uw bel naar behoren werkt (dit moet ik vermelden in de klacht);
    - uw e-mailadres

Walle
    De bel doet het uitstekend. Er lag geen briefje, omdat de chauffeur helemaal niet is geweest. Het pakket is een luchtkoeler. Ik ga die niet op mijn fiets naar ons huis vervoeren. Dus u zorgt maar dat het pakket hier komt. De leverancier betaald om het pakket bij ons te bezorgen.
    A van der Walle email avanderwalle@ziggo.nl

Bedankt voor de aanvullende informatie. Mijn excuses voor het feit dat dit pakket niet bij u is aangeboden en er ook geen briefje is achtergelaten. Hierbij informeer ik u over de verdere afhandeling.

Zodra een pakket op de PostNL locatie is, heb ik niet de mogelijkheid om het nog naar uw adres te laten gaan. Hopelijk kunt u een oplossing vinden om het daar op te halen. Als u de Track & Trace code meeneemt en uw paspoort of ID kunt u het ook zonder briefje afhalen. Ik heb een klacht voor u aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betrokken chauffeur en zal passende maatregelen nemen om bezorging te verbeteren.

Walle
Geen oplossing. Waardeloos bedrijf.