Klacht POSTNL: Ze geven niet om klanten

Freire

Ze hebben mijn track en trace letterlijk 3 minuten voor de tijd bestek gemaild, van 11:00 tot 15:00 waarbij de bezorger om 11:15 al bij mij was geweest, het een pakket die speciaal de zelfde dag moest hebben.

Dus in ochtend vroeg omdat ik nog niks binnen had voor de track en trace ging boodschappen doen en kreeg hem dus letter tijdens het boodschappen doen

Ik heb zo ook gebeld en ze zeiden dat ik bij de verzender moet zijn.

Train de klanten service met juiste kennis en laat een klant niet voelen dat zij geen klanten zijn maar een nummer.

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat het tijdvak van uw pakket erg laat aan u bekend gemaakt is. Ik vind het erg spijtig om dit te vernemen. Graag reageer ik op uw bericht.

In het meegeleverde screenshot zie ik dat het om een pakket gaat wat met DHL geleverd wordt en niet een pakket van PostNL. Ik wil u daarom aanraden om contact op te nemen met de klantenservice van DHL.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen of klachten hebben over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice via www.postnl.nl/klantenservice/.