Klacht POSTNL: Ze hadden nooit de oude bezorg dienst moeten ontslaan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 332351
Gebruiker
Ja.dat.ben.ik
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dat ze het bedrijf dat altijd netjes onze pakjes heeft geleverd nu hebben ontslagen en dat ze hier niet meer mogen rijden terwel de firma WIJ VERVOEREN ALLES altijd zeer netjes hun werk deden en de firma die hier nu komt pakket service oost niet vriendelijk is

De oplossing

Dat ze het werk gewoon weer bij WIJ VERVOEREN ALLES neer leggen zo dat de oude chauffeur weer onze pakjes brengt want die waren netjes en vriendelijk dat lijkt mij de beste optie

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u graag zou zien dat de oude bezorgdienst uw pakketten weer bezorgd aangezien de nieuwe niet vriendelijk is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening nu niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat u hierover ook telefonisch contact heeft gehad. Via die weg is uw melding kenbaar gemaakt. Mocht er in de toekomst iets voorvallen bij de bezorging van uw pakketten, dan horen we dit uiteraard graag zodat we daar een melding van kunnen aanmaken mocht dat nodig zijn.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ja.dat.ben.ik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing alleen dat ik hun zelf moet bellen inplaats van klachtenkompas.nl maar de ouwe bezorg service rijd niet weer voor ons en dat was de oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?