Klacht POSTNL: Ze zeggen dat ze geweest zijn maar dat is niet zo.

R.Heijde

Ik krijg tot twee keer toe te zien op de track and trace dat ze niemand thuis hebben aangetroffen. Terwijl er altijd iemand thuis is.
Ze zijn helemaal niet geweest, nu kan je zelf je pakket ophalen bij een depot. En daar hoor je dezelfde verhalen van andere klanten.

Ik ga het zelf wel ophalen maar stop met het aan het lijntje houden.

Geachte heer, mevrouw,

Bezorgers moeten aanbellen voor een pakket als gemist gemarkeerd wordt. Omdat dit bij u niet is gedaan kan ik hier namens u een klacht over registreren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Track & Trace code van het betreffende pakket.
    - Heeft u ook een gemist briefje ontvangen?
    - Heeft u een werkende bel?
    - Uw e-mailadres.

R.Heijde
    3SZQDG175430601
    Het is een bedrijf met 24 uurs bezetting aan de balie.
    Er is geen bel nodig en er lag geen briefje.
    R.denheijer@caiway.nl