Klacht POSTNL: Ze zeggen dat ze geweest zijn maar dat is niet zo.

Klachtnummer
# 354976
Gebruiker
R.Heijde
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik krijg tot twee keer toe te zien op de track and trace dat ze niemand thuis hebben aangetroffen. Terwijl er altijd iemand thuis is.
Ze zijn helemaal niet geweest, nu kan je zelf je pakket ophalen bij een depot. En daar hoor je dezelfde verhalen van andere klanten.

De oplossing

Ik ga het zelf wel ophalen maar stop met het aan het lijntje houden.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Bezorgers moeten aanbellen voor een pakket als gemist gemarkeerd wordt. Omdat dit bij u niet is gedaan kan ik hier namens u een klacht over registreren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Track & Trace code van het betreffende pakket.
    - Heeft u ook een gemist briefje ontvangen?
    - Heeft u een werkende bel?
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice



  2. Auteur
    R.Heijde
    Datum
    3SZQDG175430601
    Het is een bedrijf met 24 uurs bezetting aan de balie.
    Er is geen bel nodig en er lag geen briefje.
    R.denheijer@caiway.nl

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen