Klacht POSTNL: ze zeggen dat ze het product verwachten (en nog niet hebben) maar ze hebben het product al dagen.

J. Snijder

PTT geeft bewust verkeerd informatie over het verzenden met track en trace

eerlijke informatie bij track en trace

Geachte mevrouw, heer Snijder,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg vervelend voor u is. Mijn excuses hiervoor.
    Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen en proberen dan ook op onze website zo nauwkeurig mogelijk het verwachte tijdstip van bezorging aan te geven. Afgelopen dagen is er extra veel online besteld, waardoor er veel vertraging is ontstaan in zowel de bezorging als de track en trace.
    Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is voor u en hopen we in de toekomst u beter van dienst te kunnen zijn.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.