Klacht POSTNL: Zeer, zeer lage kwaliteit klantenservice!!

MNHP

Nadat ik mei ‘21 een pakketje uit het buitenland zou ontvangen moest ik inklaringskosten betalen. Iemand van PostNL had kennelijk zitten slapen want ik moest geen €21,10 maar €211,- betalen. Een rekenfout dus. Maar wat ik ook probeerde ik moest het betalen en daarna een klacht indienen om het teveel betaalde geld terug te krijgen. Het is nu september ‘21 en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Elke keer als ik PostNL een mail stuur krijg ik geen reactie. Als ik bel wordt ik heel onvriendelijk behandeld door de dames (lijkt wel of ik steeds dezelfde persoon te spreken krijg(?)) Voor dat ik de klantenservice bel kies ik altijd voor de optie om ze na het gesprek te beoordelen maar de dames verbreken zonder een ‘tot ziens’ de verbinding en ik heb nog nooit de kans gekregen een beoordeling te doen! Ik sta perplex, de eisen die PostNL stelt aan de kwaliteit van klantenservice-medewerksters is zo laag!

Ik wil dat ze mijn geld zsm terugstorten en iets gaan doen aan de kwaliteit van hun klantenservice.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over te veel betaalde kosten voor een pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het teleurstellend is dat u uw bedrag nog niet heeft mogen ontvangen op uw rekening. Een bezwaar kan zeker 4 maanden duren. Wel heb ik uw klacht doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Zodra ik daar een reactie op heb ontvangen zal ik u verder informeren. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.