Klacht POSTNL: Zeer belangrijke post dinsdag 13 januari op de bus gedaan, nog steeds niet bezorgd

LiesbethZ

Beste PostNl,

Vorige week dinsdag 13 januari heb ik voor 1800 een brief met belangrijke inhoud gepost bij de jumbo op de korte Steynlaan in Zeist. Deze post was in een grote envelop gedaan met 3 postzegels (de brief was onder de 100 gram). Op de brief heb ik het adres gezet en op de achterkant mijn adres gezet voor het geval het toch niet goed genoeg zou zijn. Vanochtend krijg ik bericht dat mijn belangrijke post nog steeds niet is aangekomen. Het vervelende hiervan is, dat ik er niet aan gedacht heb om een kopie te maken van deze post en ik nu (als deze brief niet snel gevonden/teruggebracht/toch bezorgd wordt) 600 euro misloop! Ik vind dit natuurlijk heel vervelend en ik hoop dat de post toch nog bezorgd wordt. mij hierbij kunnen helpen, want ik kan dat geld als nog goed gebruiken.

Ik hoop dat er goed gekeken kan worden of de brief in de brievenbus bij de jumbo op de korte steynlaan toevalling nog in de brievenbus zit. Daarnaast besef ik mij dat er misschien iets mis is gegaan m.b.t. de afzender, het bedrijf waar ik de post naar toe stuurde is verhuist en ik stuurde dit naar een nieuw adres (wel het juiste) Misschien dat de postbode het toch naar het oude adres heeft gebracht.

Beste mevrouw Zomer,Hartelijk dank voor uw bericht hier op Klantenkompas. De verstuurde brief zou in principe gewoon binnen 1 of anders 2 dagen aan moeten komen. Omdat dit niet is gebeurd heb ik er een melding over gemaakt. Met die melding kijken wij of er meer niet in orde is met de postverwerking op beide postcodes.Omdat de brief zonder barcode is verstuurd, is het niet mogelijk om de inhoud terug te vinden of om het te vergoeden. Ik kan ook niet nagaan of het op het oude of het nieuwe adres van het betreffende bedrijf is bezorgd. het hoort gewoon bezorgd te worden op het adres dat op de envelop staat. U zou zelf het bedrijf nog kunnen vragen dit na te gaan.Meer kan ik helaas niet voor u doen. Ik hoop dat de brief toch nog (vertraagd) aankomt.Met vriendelijke groet,
    Maaike
    Klantenservice PostNL