Klacht POSTNL: Zeer onbetrouwbaar bedrijf en onbeschoft!

pinokkio

Een zeer onbetrouwbaar bedrijf! Pakjes die verdwijnen,onbschofte call medewerkers en niemand voelt zich verantwoordelijk het enige goedkope antwoord wat ik steeds weer hoor is Sorry! Wie betaald mij de schade van vele klachten??

Schade vergoeden en niet meer verschuilen achter onzin regeltjes van allerlei wetten( zoals oa de postwet etc) immers als ik kan aantonen met een track and trace moet men niet lopen zeuren over een zgn aantekenen> U neemt hat pakje aan dus bent u verantwoordelijk! Kunt u dat niet..wellicht opdoeken?? Ben jullie spuug zat!!!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me uiteraard voorstellen dat het niet prettig is wanneer u meerdere pakketten niet heeft ontvangen. Ik snap dat u zich heel erg zorgen maakt. Mijn excuses hiervoor. Ik heb aan de hand van mijn administratie uw chat gesprekken terug kunnen lezen en ik kan u hierbij verder niet van dienst zijn. Ik kan u enkel adviseren om contact op te nemen met de afzenders van deze pakketten, daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender is onze opdrachtgever en heeft de mogelijkheid om een klacht in te dienen of een onderzoek in te laten stellen. Alleen wanneer een pakket verzekerd is verzonden kan een afzender aanspraak maken op een vergoeding.

pinokkio
Kijk dat bedoel ik dus: weer sorry en wij kunnen niets voor u doen(zoek het maar uit...)Naar mijn mening heeft Post Nl wel degelijk ee verantwoording naar de consument: immers u bied een betaalde dienst aan en dat maakt het juridisch even iets lastiger,dan bij een zgn nie betaalde dienst! Tevens is het schandalig dat de post nl zich steeds weer verschuild dat de klant kontakt met de verkoper moet zoeken,terwijl de verkoper mij verwijst naar uw bedrijf! Dus zeg het maar...! Als uw bedrijf niet functioneert dan zou ik zeggen: opdoeken wellicht zodat een ander bedrijf het kan over nemen in de hoop dat zij wel hub verantwoording nemen..