Klacht POSTNL: Zeer ontevreden!
Details
Klacht
Gisteren 3/10 heeft een bezorger van PostNL mijn pakketje van een apotheek NIET BEZORGD maar wel een valse handtekening gezet voor ontvangst terwijl ik gewoon thuis was! Dus geen pakketje ontvangen!Afzender heeft contact opgenomen met PostNL en die zei dat iemand anders had getekend, raar want ik was thuis, ook beweerde de bezorger dat hij ‘s avonds om 20.00 uur weer langs was geweest.
Ook toen was ik gewoon thuis, de bel werkt uitstekend en ik ben niet doof en geen kaartje in de bus.
Kreeg vandaag 4/10 per e-mail bericht van PostNL dat pakketje vandaag tussen 13.15 en 15.15 uur opnieuw aangeboden zou worden.
Wat schetst mijn verbazing dat de bezorger belde, (ik ken de witte bus) niet reageerde op de intercom en ik hem meteen weer zag wegrijden; hij had alleen een kaartje in de brievenbus gedaan dat ik morgen 5/10 na 15.00 uur het pakje kan ophalen bij Primera!
Ik vind deze gang van zaken onacceptabel en ik ga er dan ook vanuit dat PostNl adequate maatregelen zal nemen!
Gewenste oplossing
Dar het pakje vandaag alsnog bezorgd wordt!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.