Klacht POSTNL: Zeer ontevreden!

Hortensia

Gisteren 3/10 heeft een bezorger van PostNL mijn pakketje van een apotheek NIET BEZORGD maar wel een valse handtekening gezet voor ontvangst terwijl ik gewoon thuis was! Dus geen pakketje ontvangen!

Afzender heeft contact opgenomen met PostNL en die zei dat iemand anders had getekend, raar want ik was thuis, ook beweerde de bezorger dat hij ‘s avonds om 20.00 uur weer langs was geweest.
Ook toen was ik gewoon thuis, de bel werkt uitstekend en ik ben niet doof en geen kaartje in de bus.

Kreeg vandaag 4/10 per e-mail bericht van PostNL dat pakketje vandaag tussen 13.15 en 15.15 uur opnieuw aangeboden zou worden.
Wat schetst mijn verbazing dat de bezorger belde, (ik ken de witte bus) niet reageerde op de intercom en ik hem meteen weer zag wegrijden; hij had alleen een kaartje in de brievenbus gedaan dat ik morgen 5/10 na 15.00 uur het pakje kan ophalen bij Primera!
Ik vind deze gang van zaken onacceptabel en ik ga er dan ook vanuit dat PostNl adequate maatregelen zal nemen!

Dar het pakje vandaag alsnog bezorgd wordt!

Geachte heer, mevrouw Janssen,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat uw pakket eerst bezorgd zou zijn zonder dat u een handtekening heeft geplaatst. Later heeft u per e-mail bericht gekregen dat het pakket op 4 oktober alsnog afgeleverd zou worden en vervolgens zag u de bezorger wegrijden terwijl er alleen een kaartje in de bus was gedaan. Dit is uiteraard absoluut niet de manier waarop uw pakket hoort te worden afgeleverd, mijn excuses hiervoor. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw melding wil ik graag doorgeven aan de leidinggevende van de betreffende bezorger zodat hij/zij hierop aangesproken kan worden. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de Track&Trace code van het betreffende pakket? Deze code krijgt u van de afzender en begint met 3S.
    - Wat is uw e-mailadres?

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Hortensia
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte heer, mevrouw Janssen,

Bedankt voor uw aanvullende informatie via een privébericht. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw gegevens heb ik een melding gemaakt en heb hiermee de manager van de verantwoordelijke bezorger(s) op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger(s) in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Volgens mijn informatie heeft u het pakket inmiddels kunnen ophalen bij de PostNL locatie. Ik vertrouw erop dat de bezorging na op uw adres na de ondernomen actie weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor de gang van zaken.