Opgelost door POSTNL: Zeer slecht contact maken met post nl/bva

content Opgelost
M. Lucas

Heb al vijftien keer geprobeerd mijn betalingsbewijs via PostNL/bva in te sturen krijg wel iedere keer wel een mail dat ik betalingsbewijs moet downloden maar dat gaat niet, chatten gaat ook niet volgens mij is dat een computer, telefoneren gaat ook niet wand je kom er niet door heen mail sturen gaat ook niet komt gelijk weer terug weet niet meer wat ik moet doen

dat ze contact op nemen met me hoe dat ik wei me betalingsbewijs kan opsturen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het doorsturen van uw betalingsbewijs voor de inklaring van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U kunt uw informatie ook indienen via onze website: postnl.nl/bva. Ik ga er vanuit dat uw probleem hiermee is opgelost.

M. Lucas
het is gelijk bezorgt