Opgelost door POSTNL: Zeer slecht contact maken met post nl/bva

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 406054
Gebruiker
M. Lucas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb al vijftien keer geprobeerd mijn betalingsbewijs via PostNL/bva in te sturen krijg wel iedere keer wel een mail dat ik betalingsbewijs moet downloden maar dat gaat niet, chatten gaat ook niet volgens mij is dat een computer, telefoneren gaat ook niet wand je kom er niet door heen mail sturen gaat ook niet komt gelijk weer terug weet niet meer wat ik moet doen

De oplossing

dat ze contact op nemen met me hoe dat ik wei me betalingsbewijs kan opsturen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het doorsturen van uw betalingsbewijs voor de inklaring van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U kunt uw informatie ook indienen via onze website: postnl.nl/bva. Ik ga er vanuit dat uw probleem hiermee is opgelost.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Lucas
Datum
Uiteindelijke oplossing
het is gelijk bezorgt
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen