Klacht POSTNL: Zeer slecht geholpen door PostNL en probleem niet opgelost!!!

Bozeklantpostnl

Pakketje zoek geraakt waarvan ik de “ontvanger” moet zijn. Na vele lange telefoontjes gepleegd te hebben...erg slecht bereikbaar btw...leggen ze de schuld bij de verzender. Deze heeft overigens het pakje netjes afgegeven en PostNL raakt deze kwijt!!!
Pakjes zijn alleen verzekerd wanneer je aangetekend verstuurd word er dan gezegd. Dus de track&trace heeft ook geen meerwaarde!! PostNL is in mijn ogen de verantwoordelijk voor het goed afleveren van pakketten en niet alles de verzender!!! Ronduit belachelijk! Ik verzend vanaf nu met UPS, DPD of DHL.

Mijn zoekgeraakte pakket alsnog afleveren! En dat PostNL zijn verantwoordelijk neemt! En de schuld niet bij de verzender neerlegt! Zij raken pakketten kwijt terwijl deze door verzender netjes zijn afgeleverd!!

Uiteraard snap ik dat u absoluut niet blij bent met deze situatie. Doordat de zending als brievenbuspakketje is verzonden, waardoor er helaas geen onderzoek naar de zending mogelijk is. Doordat u een overeenkomst heeft met de afzender is de afzender verantwoordelijk om u een passende oplossing te bieden. De afzender kan vervolgens contact met ons opnemen voor de vervolgstappen die vanuit de afzender bij ons mogelijk zijn.

Bozeklantpostnl
Voor mij is het probleem niet opgelost. Er is verzonden met track&trace dus het pakketje zou opgespoord kunnen worden!! Uiteindelijk is toch altijd PostNL verantwoordelijk voor het goed afleveren van pakketten!?!?!?!