Klacht POSTNL: Zeer slecht geholpen door PostNL en probleem niet opgelost!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 450512
Gebruiker
Bozeklantpostnl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje zoek geraakt waarvan ik de “ontvanger” moet zijn. Na vele lange telefoontjes gepleegd te hebben...erg slecht bereikbaar btw...leggen ze de schuld bij de verzender. Deze heeft overigens het pakje netjes afgegeven en PostNL raakt deze kwijt!!!
Pakjes zijn alleen verzekerd wanneer je aangetekend verstuurd word er dan gezegd. Dus de track&trace heeft ook geen meerwaarde!! PostNL is in mijn ogen de verantwoordelijk voor het goed afleveren van pakketten en niet alles de verzender!!! Ronduit belachelijk! Ik verzend vanaf nu met UPS, DPD of DHL.

De oplossing

Mijn zoekgeraakte pakket alsnog afleveren! En dat PostNL zijn verantwoordelijk neemt! En de schuld niet bij de verzender neerlegt! Zij raken pakketten kwijt terwijl deze door verzender netjes zijn afgeleverd!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat u absoluut niet blij bent met deze situatie. Doordat de zending als brievenbuspakketje is verzonden, waardoor er helaas geen onderzoek naar de zending mogelijk is. Doordat u een overeenkomst heeft met de afzender is de afzender verantwoordelijk om u een passende oplossing te bieden. De afzender kan vervolgens contact met ons opnemen voor de vervolgstappen die vanuit de afzender bij ons mogelijk zijn.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bozeklantpostnl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Voor mij is het probleem niet opgelost. Er is verzonden met track&trace dus het pakketje zou opgespoord kunnen worden!! Uiteindelijk is toch altijd PostNL verantwoordelijk voor het goed afleveren van pakketten!?!?!?!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen