Opgelost door POSTNL: Zeer slechte aanstelling van deze persoon en geen aanwinst voor Post.nl

sad Opgelost
Kerstfreak

Week en maandbladen worden door een jonge nieuwe bezorger niet meer bezorgd, vandaag gezien dat de bladen worden terug in de post tas gestopt en de brieven bezorgd in de banne buiksloot (loefzijde-voordewind pk 1034-1034).
Dan heeft klagen bij de verzenders ook geen zin , want de opnieuw verzonden 2e exemplaren gaan dan ook weer die post tas in.
Deze bezorger loopt zo snel mogelijk de wijk door om te voorkomen dat er contact met hem wordt gemaakt.

Een andere bezorger aanstellen in onze wijk en de niet bezorgde bladen bij hem terughalen en de gedeputeerden schadeloos stellen.
De klacht wordt onderzocht en besproken met de bezorger. Indien er weer klachten zijn het verzoek van Post.nl te reageren op de site van Post.nl !

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u heeft gezien dat de postbezorger maandbladen niet bezorgt, maar deze terugstopt in de tas. Ik vind dit bijzonder kwalijk en kan me voorstellen dat u een oplossing wenst. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw melding heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. De klacht gaan wij onderzoeken en bespreken met de betreffende postbezorger. Mochten wij tijdens dit onderzoek nog vragen hebben, dan nemen wij contact met u op. Uiteraard gaan wij ervoor zorgen dat de bezorging van de post op uw adres zal verbeteren.

Briefpost is niet verzekerd. Tot mijn spijt kan ik hierdoor in de vorm van een vergoeding helaas niets voor u betekenen. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Mocht u desondanks toch opnieuw onregelmatigheden constateren vernemen we dit uiteraard graag van u.