Klacht POSTNL: zeer slechte afhandeling klacht ten opzichte van postbezorger
Details
Klacht
Al ruim 4 maanden aan het klagen over onze postbezorger diens teamcoach heeft contact gezocht afspraken gemaakt teamcoach komt deze niet na al 20 keer klachtenlijn gebeld maar ook hier geen gehoor meer nu mevr . tielenburg mee bezig, al 3 dagen en nog geen reactie teamcoach of diens leidinggevende we worden er gefrusteerd van en voelen ons niet gehoord en echt niet serieus genomen.De klachten geschiedenis is op te vragen bij de klachten service die ook niet funtioneert
Gewenste oplossing
Een goede adequate afhandeling een echte excuusbrief en een tegemoetkoming in de gemaakte telefoon kosten en een schadevergoeding voor geleden schade en waarschijnlijk niet ontvangen post- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.