Klacht POSTNL: zeer slechte afhandeling klacht ten opzichte van postbezorger

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 49853
Gebruiker
mauwert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al ruim 4 maanden aan het klagen over onze postbezorger diens teamcoach heeft contact gezocht afspraken gemaakt teamcoach komt deze niet na al 20 keer klachtenlijn gebeld maar ook hier geen gehoor meer nu mevr . tielenburg mee bezig, al 3 dagen en nog geen reactie teamcoach of diens leidinggevende we worden er gefrusteerd van en voelen ons niet gehoord en echt niet serieus genomen.
De klachten geschiedenis is op te vragen bij de klachten service die ook niet funtioneert

De oplossing

Een goede adequate afhandeling een echte excuusbrief en een tegemoetkoming in de gemaakte telefoon kosten en een schadevergoeding voor geleden schade en waarschijnlijk niet ontvangen post

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Van Meer,Na aanleiding van ons telefoon gesprek van 10 februari jl. informeer ik u wat we samen hebben besproken. U geeft aan dat mevrouw Tielenburg u telefonisch meerdere malen heeft benaderd na aanleiding van de klachten die u bij ons heeft. Er is een afspraak gemaakt dat dinsdag 11 februari ’14 de manager om half vijf bij u langs komt en dat mevrouw Tielenburg u hier woensdag 12 februari ’14 over terug belt. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Sylvia
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    mauwert
    Datum
    Na lang bellen en klagen is er nu een oplossing besproken die wij hopen dat gaat werken

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mauwert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen