Klacht POSTNL: Zeer slechte bezorgdienst en klantenservice

DUSHI

Vandaag pakket afgeleverd in de hal van het complex i.p.v. bij mij persoonlijk.
Omdat ik zelf de deur niet uit kon en iemand anders zo lief was om het naar boven te brengen.
Kreeg wel een mail dat het bezorgd was, als iemand anders het mee neemt ben.ik zowel mijn geld als het pakket kwijt.
Mailen kan niet met de post.nl, eerst een chat dan krijg je een telefoonnummer waar je zo lang in de wacht komt te staan dat je uiteindelijk maar op geeft.

Ik wil graag als mens behandeld worden , en netjes te woord gestaan worden als er iets niet goed gaat.
En dat de bezorging ook normaal gebeurt zo niet zal die persoon ander werk moeten.gaan zoeken.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze werd achter gelaten in de centrale hal. Dat is uiteraard niet de bedoeling en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil dit graag doorgeven aan de leidinggevende zodat deze het met de bezorger kan bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de 3S-code van de zending?
    - Wat is uw e-mailadres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

DUSHI
    Klopt ik woon al vijf jaar in de Grote kerkstraat
    DUSHI
    Zoals ik al gemeld heb , is er geen track and tracé code meer omdat die al is geleverd.
    Heb hier al een screenshot van.mee gestuurd gisteren
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Een Track en Trace-code blijft doorgaans een jaar geldig. Of is het al langer geleden? U geeft aan dat u wel een mailbevestiging heeft gehad dat het geleverd is. Staat daar verder ook geen 3S-code bij? Of was het verzonden via briefpost? Kunt u verder nog aangeven wanneer dit precies is voorgevallen?

Deze informatie hebben we nodig zodat we dit met de juiste medewerkers kunnen bespreken. Briefpost en pakketpost staat los van mekaar en we willen niet dat het met de verkeerde medewerker wordt besproken.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren