Klacht POSTNL: Zeer slechte bezorging door POSTNL

Zuurtje

Vandaag een ontzettend waardeloze ervaring gehad met POST-NL!!!! Gisteren bestellingen geplaatst die vandaag bezorgd zouden worden...Vannacht al bevestiging van bestelling ontvangen en vanmorgen het tracktracenummer gevolgd...bezorging tussen 17 en 19u! Om 11u nog eens gekeken, niets gewijzigd. Dus wij gaan de deur uit en komen om 15.15u weer thuis. Je raadt het al....uw bezorger heeft u gemist!!! Hoe is het mogelijk!!! Is ie al om 12.17 u geweest!!! Ons tracktracenummer geeft nu netjes aan dat ie tussen 14.30u en 17.30 u langskomt! HAHAHA klopt nog steeds voor geen meter, hij was er al om 12.17 u!! En weet je wat...ze komen nu niet meer langs en morgen ook niet want dan is het zondag....de aardige mevrouw van de klantenservice zegt dat ie maandag na 14.30 u langs komt!! Ja ja, daar geloof ik helemaal niks van en daar ben ik ook helemaal niet blij mee. IK LAAT HET NIET VOOR NIETS OP ZATERDAG BEZORGEN!!! Al met al, superontzettendontevreden....oftewel knap waardeloos!

Alsnog vandaag leveren zoals beloofd op de aangegeven tijd tussen 17 en 19 uur.

Geachte meneer Zuurveld,

Ik begrijp dat u ontevreden bent over de bezorgpoging op uw adres buiten het aangegeven tijdvak, dat is inderdaad niet handig wanneer u hier rekening mee houdt in uw planning.
    Helaas moet ik u erop wijzen dat het tijdvak een indicatie betreft, die gebaseerd is op voorgaande aflevertijden in uw postcodegebied. We doen dus ons best dit zo nauwkeurig mogelijk aan te geven, echter is de bezorger afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route.

Daarom kan het voor komen dat de bezorger uw adres eerder of later aandoet dan de verwachting was. We kunnen hier helaas niet altijd rekening mee houden.
    Wanneer dit op uw adres vaker gebeurt, worden de tijdvakken hier weer op aangepast om het kloppend te maken.

Het spijt me dat u deze ervaring heeft gehad. Ik hoop dat we de bezorger in het vervolg weer binnen het verwachte tijdvak bij u langs kan komen.

Meryl
    Klantenservice PostNL
    Zuurtje
    In eerste instantie via Facebook ook een reactie van PostNL mogen ontvangen. Deze reactie was echt benedenmaats! Men zegt dat het track&trace nummer slechts een indicatie van de levertijd geeft. Vervolgens komen ze 7! uur eerder met het pakketje. Wij zijn van mening dat een indicatie van de levertijd geen 7 uur mag afwijken. Je houdt er immers rekening mee. Schaf dan het track&trace nummer maar af en zeg dat de bezorger komt als het hem of haar uitkomt. Waardeloos!