Klacht POSTNL: Zeer slechte bezorging of helemaal geen bezorging van pakket.

Klachtnummer
# 344114
Gebruiker
Gorssel/#1952peppie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zeer slecht bezorgen van post.
Post op verkeerd adres afleveren.
Post helemaal niet geleverd.
Sandd 10 x beter

De oplossing

Er voor zorgen dat dit niet meer gebeurd en een schade vergoeding geeft.
Dit pakket met planten zaden had mij minimaal 500 euro opgeleverd.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Peppelenbos,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Op welk adres is uw post verkeerd afgeleverd?
    - Welke datum is dit voorgevallen?
    - Welke post mist u nog?
    - Van welke afzenders is de post afkomstig die u mist?
    - Wanneer had u deze post moeten ontvangen?
    - Zou al deze post door PostNL bezorgd moeten worden, of is al deze post door PostNL bezorgd? Naast PostNL zijn er namelijk meerdere postbedrijven in Nederland die de post bezorgen. Als er "port betaald" op de enveloppe staat, wil ik u vragen om goed te kijken of er ook daadwerkelijk PostNL op de enveloppe staat. Als dat niet het geval is, is deze post niet door PostNL bezorgd.
    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw antwoord. Helaas hebben wij nog niet alle informatie duidelijk. Zou u mij nog van de volgende gegevens kunnen voorzien:

    - Op welk adres is uw post verkeerd afgeleverd?
    - Welke datum is dit precies voorgevallen?
    - Zou al deze post door PostNL bezorgd moeten worden, of is al deze post door PostNL bezorgd? Naast PostNL zijn er namelijk meerdere postbedrijven in Nederland die de post bezorgen. Als er "port betaald" op de enveloppe staat, wil ik u vragen om goed te kijken of er ook daadwerkelijk PostNL op de enveloppe staat. Als dat niet het geval is, is deze post niet door PostNL bezorgd.
    - Wat is uw e-mail adres?

    Daarmee kan ik de klacht juist aanmaken. In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?