Klacht POSTNL: Zeer slechte bezorging of helemaal geen bezorging van pakket.

Gorssel/#1952peppie

Zeer slecht bezorgen van post.
Post op verkeerd adres afleveren.
Post helemaal niet geleverd.
Sandd 10 x beter

Er voor zorgen dat dit niet meer gebeurd en een schade vergoeding geeft.
Dit pakket met planten zaden had mij minimaal 500 euro opgeleverd.

Geachte heer/mevrouw Peppelenbos,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Op welk adres is uw post verkeerd afgeleverd?
    - Welke datum is dit voorgevallen?
    - Welke post mist u nog?
    - Van welke afzenders is de post afkomstig die u mist?
    - Wanneer had u deze post moeten ontvangen?
    - Zou al deze post door PostNL bezorgd moeten worden, of is al deze post door PostNL bezorgd? Naast PostNL zijn er namelijk meerdere postbedrijven in Nederland die de post bezorgen. Als er "port betaald" op de enveloppe staat, wil ik u vragen om goed te kijken of er ook daadwerkelijk PostNL op de enveloppe staat. Als dat niet het geval is, is deze post niet door PostNL bezorgd.
    - Wat is uw e-mail adres?

Bedankt voor uw antwoord. Helaas hebben wij nog niet alle informatie duidelijk. Zou u mij nog van de volgende gegevens kunnen voorzien:

- Op welk adres is uw post verkeerd afgeleverd?
    - Welke datum is dit precies voorgevallen?
    - Wat is uw e-mail adres?

Daarmee kan ik de klacht juist aanmaken. In afwachting van uw antwoord verblijf ik.