Klacht POSTNL: Zeer slechte communicatie

Shanb

Ik zou op maandag 8 oktober een pakket van voeronline.nl ontvangen tussen 16.15 en 18.15 dit tijdstip is vervolgens verplaatst maar 22.00. De bezorger is niet op komen dagen. Terwijl er gezegd werd dat het pakket wel aangeboden zou zijn. Ik was de hele dag thuis en er is ook geen briefje in de postbus gedaan.

Vervolgends is het pakket naar een postnl punt verstuurd. k ben verongelukt waardoor ik momenteel in een rolstoel zit dus kan ik het pakket ook niet kan ophalen.

Het is gebruikelijk dat het pakket na een week retour word gestuurd maar dit is niet gebeurt. Na vaker geblt te hebben zou er een onderzoek gestart worden en zou ik hierover geinformeerd worden. Dit is ook niet gebeurt.

Het onderzoek is afgesloten omdat het pakket niet verzekerd is en mijn pakket is nog steeds zoek.

Ik wil dat het pakket zo snel mogelijk retour word gestuurd. Of word bezorgd. En doe wat aan die lakse bezorgers!

Geachte heer, mevrouw,

Allereerst wens ik u uiteraard een spoedig herstel toe. Begrijpelijk dat u juist op dit moment pakketten graag op uw huisadres wilt ontvangen. Ik vraag me af of u de juiste Track & Trace code mee heeft gestuurd.

De informatie die ik te zien krijg is namelijk dat dit pakket op 5 oktober op het adres van de geadresseerde is aangeboden, maar dat dit adres niet overeenkomt met uw adres. Ook zie ik dat het adres van de geadresseerde niet overeenkomt met het door u opgegeven adres en dat het pakket al is afgehaald.

Zou u de Track & Trace code kunnen controleren? En stuurt u direct uw e-mailadres mee? Dan kijk ik graag verder met u mee. U kunt deze informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

Shanb
    Goedendag,

Het pakket zou aankomen op maandag 5 oktober (eerst tussen 16.15 -18.15 daarna voor 10 uur s'avonds) ik was thuis en er is onmogelijk aangebelt. Ons belsysteem met camera neemt een foto van de voordeur als er een oproep is gemist. Dus uw bezorger liegt. Ook zou er( als de bezorger werkelijk langs is geweest) een briefje moeten liggen in de brievenbus en deze lag er ook niet.

Eerder heb ik ook contact gehad met het post nl punt op 6 oktober, ik heb toen met de werknemer afgesproken dat het pakket retour gestuurd zou worden zodat voeronline.nl het pakketje opnieuw kon aanbieden. dit is blijkbaar niet gebeurd. Want op 14 oktober heb ik weer contact gehad met het post nl punt en die meldde dat de bezorger het pakketje op 12 oktober heeft meegenomen en dat het pakketje nog wel op de locatie heeft gelegen. Dit is niet aangepast aan de track en trace status.

Toen ik met jullie klantenservice contact opnam op 16 oktober werd mij verteld dat de status op "opgehaald" staat omdat de bezorger het pakketje heeft meegenomen. Ik kan onmogelijk het pakketje opgehaald hebben.

Mijn e-mailadres is shannon_jurel@hotmail.com

In de bijlage vind u twee screenshots van de statusupdates en het

Ik zie jullie reactie tegemoet

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren