Klacht POSTNL: Zeer slechte postbezorging de laatste paar weken

# 411908
E. Slabbehoorn

Post wordt verkeerd, te laat of helemaal niet bezorgd de laatste tijd. Krijg vaak post bestemd voor íemand anders. Krant die ik 2x per week moet krijgen komt of vele dagen later of helemaal niet

Per direct het probleem oplossen, wil mijn post op tijd, vind het een vervelend idee dat anderen mijn post krijgen. Graag een bezorger die het wel lukt om de post op het juiste adres te bezorgen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Onze medewerkers doen hun best om uw post correct en tijdig te bezorgen. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd. Ik wil uw melding doorgezet naar de leidinggevende in uw bezorggebied. Hij/zij gaat onderzoeken of dit probleem in uw postcodegebied vaker voorkomt en zal waar nodig actie ondernemen. Omdat de afzender uw poststuk als gewone post (en daarmee zonder trackingcode) heeft verzonden, is uw poststuk niet te volgen in onze systemen. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.

* Of de post door PostNL geleverd dient te worden;
    * Om welke afzenders het gaat;
    * Van welk adres u foutief post heeft ontvangen;
    * Uw e-mailadres;

Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Zij kunnen indien nodig contact met ons opnemen.