Klacht POSTNL: Zeer slechte postbezorging de laatste paar weken

Klachtnummer
# 411908
Gebruiker
E. Slabbehoorn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post wordt verkeerd, te laat of helemaal niet bezorgd de laatste tijd. Krijg vaak post bestemd voor íemand anders. Krant die ik 2x per week moet krijgen komt of vele dagen later of helemaal niet

De oplossing

Per direct het probleem oplossen, wil mijn post op tijd, vind het een vervelend idee dat anderen mijn post krijgen. Graag een bezorger die het wel lukt om de post op het juiste adres te bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Onze medewerkers doen hun best om uw post correct en tijdig te bezorgen. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd. Ik wil uw melding doorgezet naar de leidinggevende in uw bezorggebied. Hij/zij gaat onderzoeken of dit probleem in uw postcodegebied vaker voorkomt en zal waar nodig actie ondernemen. Omdat de afzender uw poststuk als gewone post (en daarmee zonder trackingcode) heeft verzonden, is uw poststuk niet te volgen in onze systemen. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * Of de post door PostNL geleverd dient te worden;
    * Om welke afzenders het gaat;
    * Van welk adres u foutief post heeft ontvangen;
    * Uw e-mailadres;

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Zij kunnen indien nodig contact met ons opnemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen