Klacht POSTNL: Zeer slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 577840
Gebruiker
CWM
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakketje uit Engeland staat al sinds 19 december 2022 bij PostNL maar wordt niet afgehandeld en bezorgd
Verschillende keren geklaagd en verzender heeft ook al actie ondernomen zonder resultaat tot nu bijna een maand!!!! Later

Gewenste oplossing

Pakketje eindelijk afleveren
Geboden oplossing
Weer geen oplossing en het zelfde standaard kletspraatje wat ik de hele tijd krijg! Onbegrijpelijk deze onzin!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een te ontvangen pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als u uw pakket uit het buitenland nog niet heeft mogen ontvangen. Momenteel is het bij de afdeling import drukker dan normaal. Hierdoor duurt het langer voordat u uw pakket in ontvangst kunt nemen. Ik wil u adviseren om de track en trace pagina in de gaten te houden en anders onze App te gebruiken zodat u op de hoogte blijft van uw zending. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen