Klacht POSTNL: Zeer slechte service

Klachtnummer
# 259512
Gebruiker
posttroep
Datum
1 reactie

Details

De klacht

slechte service en totaal geen terugkoppeling na een probleem!
Pakketten worden zonder te informeren retour afzender gestuurd.
Zelfs na het doorgeven van alle gegevens!
Pakketten blijven soms meer dan 15 dagen liggen voor zij er iets aan doen.
Samenwerking met de douane is zeer slecht en erg moeizaam.

De oplossing

Betere sorteer machines aanschaffen die wel het adres kan lezen!
De samenwerking met douane sterk verbeteren!
En terugkoppelen met de klant als er iets mis gegaan is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Ven,

    In eerste plaats vriendelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan meerdere problemen te hebben met de bezorging van pakketten. Ik kan mij indenken dat u hier flink van baalt, want dit hoort uiteraard gewoon goed te gaan. Graag kijk ik dan ook even met u mee.

    Hiervoor heb ik echter nog wel enkele aanvullende informatie van u nodig. Kunt u mij 3S-codes van pakketten sturen die bijvoorbeeld zomaar retour afzender zijn gegaan, met daarbij een kleine omschrijving wat er exact voorgevallen is. Dan kijk ik graag of ik iets voor u kan betekenen en/of verduidelijken.

    In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,
    Robin
    PostNL