Klacht POSTNL: Zeer trage bezorging kerstpost 2019

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 413778
Gebruiker
LuchtigeZand#998
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben 16 december in de speciale kerstbrievenbus in de plaatselijke Bruna onze kaarten gedaan.
Nog niet alle kaarten zijn tot op heden bezorgd. Gister kregen wij nog een melding van dat de kaart alsnog bezorgd was op 2 januari

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een deel van de door u verzonden kerstkaarten nog niet afgeleverd is. Ik begrijp dat dit enorm teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    We zijn binnen PostNL op de hoogte van de ontstane vertragingen en er wordt hard gewerkt om de achterstand in te lopen. Ik vertrouw erop dat de door u verzonden kaarten inmiddels bezorgd zijn of anders spoedig alsnog afgeleverd zullen worden bij de geadresseerden. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LuchtigeZand#998
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden. Het zou fijn geweest zijn als de kaarten die op 16 dec gepost zijn voor de kerst bezorgd zouden zijn. In het nieuwe jaar was het niet veel beter een kaart die voor een operatie als opsteker had moeten dienen werd ook na de operatie pas bezorgd. Op deze manier hoeft men geen kaarten meer te versturen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?