Klacht POSTNL: Zeer vervelend

Klachtnummer
# 457847
Gebruiker
Marleen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakketje ligt inmiddels al 16 dagen bij de douane?

Hoor graag..

De oplossing

Zo snel mogelijk reactie

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan goed begrijpen dat u graag wil weten waar uw pakket is. Echter geeft deze code geen resultaat in onze systemen. Dit betekent dat wij het pakket nog niet in handen hebben. Ik kan u daarom ook niet van verdere informatie voorzien. Mocht u het te lang vinden duren, kunt u het beste contact opnemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen