Klacht POSTNL: Zegel verwijderd van aangetekende brief, geopend en door de brievenbus gestopt ipv persoonlijk

sad Niet opgelost
Ard

Ik kreeg een per aangetekende post verstuurde brief. Hij is niet persoonlijk overhandigd, maar het zegel is eraf getrokken en hij is gewoon door de brievenbus gestopt. En nog geopend ook.

Briefgeheim geschonden. Vertrouwen in Postnl idem.
Wie heeft dit gedaan en waarom.
Men sluit de discussie. Ik had een aanbod verwacht om contact te hebben en verder te onderzoeken. En de vraag of ze nog iets voor mij konden doen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan goed begrijpen dat u hier niet blij mee bent. Dit is ook zeker niet zoals het hoort. Ik wil hier graag een klacht voor aanmaken, zodat de verantwoordelijke bezorger hierop zal worden aangesproken en er gepaste maatregelen getroffen kunnen worden.
    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om dit direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw e-mailadres;
    - uw volledige adres (in de foto en bij uw klacht staan andere gegevens);
    - de 3S-code van het pakket;
    - de datum van de levering.

Ard
    De brief (geen pakket) is in week 25, tijdens mijn vakantie, in de brievenbus gestopt. De weken ervoor en erna is geen aangetekende post bij mij aangeboden of door mij ontvangen.
    Als u de klacht gelezen en de foto bekeken hebt, dan kunt u zien dat er geen zegel op zat. Dit is er duidelijk af getrokken. Zoals u begrijpt, kan ik u daardoor onmogelijk over een 3s-code informeren.
    U kunt die in uw eigen systemen ongetwijfeld terug vinden als u op mijn adres zoekt (als ontvangende partij).

Wat bedoelt u met "in de foto bij uw klacht staan andere gegevens"?
    Dat is namelijk mijn adres als ontvangende partij...!
    Waar vergelijkt u mee?

Als u mijn email adres wilt, dan graag een afzonderlijk verzoek hiervoor. Dan stuur ik dat als privé bericht.

Bedankt voor de toelichting. Jammer, maar begrijpelijk dat u de Track & Trace code van deze zending niet weet. Graag wil ik dit toelichten.

Ik heb voor de zekerheid op uw adres gezocht, maar ik heb geen aangetekende brief voor uw adres kunnen vinden. Zonder deze code kan ik hier geen klacht over aanmaken. U zou dit eventueel nog bij de afzender kunnen navragen. Die kan als onze opdrachtgever ook een klacht bij ons indienen, als het aangetekend bij ons is aangeboden. De afzender heeft dan een verzendbewijs waar de Track & Trace code op staat.