Klacht POSTNL: Zeggen dat er niemand thuis is terwijl ze niet zijn geweest.

Klachtnummer
# 454436
Gebruiker
Stip
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dinsdag 9 juni en maandag 15 juni zou er een pakket worden afgeleverd. Beide keren waren we thuis met het zicht op de brievenbus. Komt er via mail een bericht dat het pakket niet kon worden bezorgd omdat er niemand thuis was. Bulshit....
Ging altijd goed..... Nieuwe bezorger?? Hoop dat het kan worden achterhaald en dat het niet weer voorkomt.

De oplossing

Achterhalen wie de bezorger was en deze er op aanspreken dat hij of zij zijn werk goed moet doen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Stip
    Datum
    Ik moet sorry zeggen. Bezorger had toch kaartje in brievenbus gedaan dus toch geweest. Was bang voor de hond. Ik heb te snel gereageerd.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen