Klacht POSTNL: Zeggen dat je niet thuis bent en je er wel bent hoe noemen ze dat ook weer

melanyvdland

Waarom worden pakket zogenaamd aangeboden op het adres en ook als je thuis bent en dat was ik niet bezorgd omdat de bezorgers te beroerd zijn om uit de auto te komen of helemaal niet te komen. Daar lijkt het wel op een bericht te plaatsen dat je niet thuis bent geweest. heb dit nu twee keer mee gemaakt, kost mij 1,65 om te parkeren.
Slechte zaak voor postnl. als jullie niet willen bezorgen maak het tarief goedkoper en bezorg het gelijk in het post agentschap die ook al gesloten worden.

Gewoon op tijd bezorgen. en niet zeggen dat mensen niet thuis zijn als ze er wel zijn. schande

Geachte heer, mevrouw Van der Land,

Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft hierin aan dat u een zending verwachtte, echter werd er aangegeven dat u niet thuis was terwijl u wel aanwezig was. Ik kan me voorstellen dat u dat niet op prijs stelt en wil u namens PostNL mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van uw adresgegevens heb ik kunnen zien dat u inmiddels al contact met ons hebt gehad hierover. Aan de hand daarvan is er een klacht aangemaakt zodat het met de medewerker besproken kan worden. U ontvangt daar verder geen reactie meer van, maar u kunt ervan uit gaan dat het niet weer gebeurt. Mocht dit toch het geval zijn, trek dan weer bij ons aan de bel zodat we verder actie kunnen ondernemen.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Irene
    PostNL