Klacht POSTNL: Zeggen dat je niet thuis bent en je er wel bent hoe noemen ze dat ook weer

Klachtnummer
# 311544
Gebruiker
melanyvdland
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waarom worden pakket zogenaamd aangeboden op het adres en ook als je thuis bent en dat was ik niet bezorgd omdat de bezorgers te beroerd zijn om uit de auto te komen of helemaal niet te komen. Daar lijkt het wel op een bericht te plaatsen dat je niet thuis bent geweest. heb dit nu twee keer mee gemaakt, kost mij 1,65 om te parkeren.
Slechte zaak voor postnl. als jullie niet willen bezorgen maak het tarief goedkoper en bezorg het gelijk in het post agentschap die ook al gesloten worden.

De oplossing

Gewoon op tijd bezorgen. en niet zeggen dat mensen niet thuis zijn als ze er wel zijn. schande

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Van der Land,

    Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft hierin aan dat u een zending verwachtte, echter werd er aangegeven dat u niet thuis was terwijl u wel aanwezig was. Ik kan me voorstellen dat u dat niet op prijs stelt en wil u namens PostNL mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van uw adresgegevens heb ik kunnen zien dat u inmiddels al contact met ons hebt gehad hierover. Aan de hand daarvan is er een klacht aangemaakt zodat het met de medewerker besproken kan worden. U ontvangt daar verder geen reactie meer van, maar u kunt ervan uit gaan dat het niet weer gebeurt. Mocht dit toch het geval zijn, trek dan weer bij ons aan de bel zodat we verder actie kunnen ondernemen.

    Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen