Opgelost door POSTNL: Zelf betere administratie voeren en dan geen kosten voor rekenen.(eu 2.73)

blijven vechten

hetzelfde als gebruiker: Gebruiker1550668676 via klachtenkompas. (euro 3,64)
Ik kreeg een aanmaning over een pakket op 22 -12-'20.
Afzender onbekend, ik heb wel iets teruggestuurd maar met antwoordnr. van Bol.com. verder niets ontvangen.
OEPS foutje bedankt.

niets meer.
Maar sorry zou op zijn plaats zijn.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u onlangs een portokaart heeft ontvangen in verband met een onvoldoende gefrankeerde zending. Ik begrijp dat het niet duidelijk is om welke zending het gaat. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Wat is de betaalcode van de portokaart? Ik ontvang graag de volledige code.

Geachte heer/mevrouw van Dorp,

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb de kosten voor u afgeboekt, u hoeft deze dus niet meer te voldoen. Mocht er onverhoopt een betaalherinnering op de mat vallen, dan mag u deze als niet verzonden beschouwen.

blijven vechten
boete is verworpen.