Opgelost door POSTNL: Zelf betere administratie voeren en dan geen kosten voor rekenen.(eu 2.73)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 508330
Gebruiker
blijven vechten
Datum
2 reacties

Details

De klacht

hetzelfde als gebruiker: Gebruiker1550668676 via klachtenkompas. (euro 3,64)
Ik kreeg een aanmaning over een pakket op 22 -12-'20.
Afzender onbekend, ik heb wel iets teruggestuurd maar met antwoordnr. van Bol.com. verder niets ontvangen.
OEPS foutje bedankt.

De oplossing

niets meer.
Maar sorry zou op zijn plaats zijn.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u onlangs een portokaart heeft ontvangen in verband met een onvoldoende gefrankeerde zending. Ik begrijp dat het niet duidelijk is om welke zending het gaat. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de betaalcode van de portokaart? Ik ontvang graag de volledige code.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van Dorp,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik heb de kosten voor u afgeboekt, u hoeft deze dus niet meer te voldoen. Mocht er onverhoopt een betaalherinnering op de mat vallen, dan mag u deze als niet verzonden beschouwen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
blijven vechten
Datum
Uiteindelijke oplossing
boete is verworpen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen