Klacht POSTNL: Zelfs de leidinggevende van PostNL houdt zich niet aan haar woord.

Klachtnummer
# 467686
Gebruiker
Diaan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket ligt al 1,5 maand in het sorteercentrum

De oplossing

15-06-2020 is er een pakket verstuurd naar mij, deze heb ik tot op de dag van vandaag na tig telefoontje van de verzender nog steeds niet ontvangen. Ze beloven vanalles maar maken hun belofte niet waar.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U heeft het pakket nooit ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is goed dat u ook de afzender heeft benaderd en dat deze contact heeft opgenomen met PostNL. De afzender heeft conform voorwaarden een onderzoek bij ons aangevraagd. Vanwege uitzonderlijke drukte bij het onderzoeksteam duurde de afhandeling ervan helaas langer. Vandaag, dinsdag 28 juli, zou de afzender geïnformeerd moeten zijn over de uitslag. U kunt de uitslag zelf bij de afzender opvragen. Onze oprechte excuses voor het lange wachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen