Klacht POSTNL: Zelfs de leidinggevende van PostNL houdt zich niet aan haar woord.

Diaan

Pakket ligt al 1,5 maand in het sorteercentrum

15-06-2020 is er een pakket verstuurd naar mij, deze heb ik tot op de dag van vandaag na tig telefoontje van de verzender nog steeds niet ontvangen. Ze beloven vanalles maar maken hun belofte niet waar.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U heeft het pakket nooit ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is goed dat u ook de afzender heeft benaderd en dat deze contact heeft opgenomen met PostNL. De afzender heeft conform voorwaarden een onderzoek bij ons aangevraagd. Vanwege uitzonderlijke drukte bij het onderzoeksteam duurde de afhandeling ervan helaas langer. Vandaag, dinsdag 28 juli, zou de afzender geïnformeerd moeten zijn over de uitslag. U kunt de uitslag zelf bij de afzender opvragen. Onze oprechte excuses voor het lange wachten.