Klacht POSTNL: zending deels aan stukken. Dit betreft mozaiek lampen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 280951
Gebruiker
20017
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aangetekende zending naar het buitenland

De oplossing

compensatie

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Tilakdharie - Enser,

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw aangetekende zendingen beschadigd aangekomen zijn bij de geadresseerde. Ik kan mij voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent en bied u dan ook mijn excuses aan.

    Ik zie dat mijn collega van het onderzoeksteam uw zendingen nogmaals heeft bekeken en bij het genomen standpunt blijft. Helaas kan ik u dan ook niets anders antwoorden dan mijn collega al heeft gedaan. Mocht u het hier niet mee eens zijn, zou u uw klacht kunnen voorleggen aan de Geschillencommissie Post. Deze probeert een schikking te bereiken tussen beide partijen. Als dat niet lukt, spreekt de Geschillencommissie een bindend advies uit.

    Behandeling van uw klacht bij de Geschillencommissie Post kost éénmalig € 27,50 die u terug krijgt als u in het gelijk wordt gesteld. U kunt bellen met 070 – 3105310 of u gaat naar http://www.degeschillencommissie.nl/

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
20017
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mw. Eringa is van mening, dat ondanks beschadiging van mijn aangetekende postpakketten geen sprake kan zijn, van compensatie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen