Klacht POSTNL: zending deels aan stukken. Dit betreft mozaiek lampen.

20017

Aangetekende zending naar het buitenland

compensatie

Geachte heer/mevrouw Tilakdharie - Enser,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw aangetekende zendingen beschadigd aangekomen zijn bij de geadresseerde. Ik kan mij voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent en bied u dan ook mijn excuses aan.

Ik zie dat mijn collega van het onderzoeksteam uw zendingen nogmaals heeft bekeken en bij het genomen standpunt blijft. Helaas kan ik u dan ook niets anders antwoorden dan mijn collega al heeft gedaan. Mocht u het hier niet mee eens zijn, zou u uw klacht kunnen voorleggen aan de Geschillencommissie Post. Deze probeert een schikking te bereiken tussen beide partijen. Als dat niet lukt, spreekt de Geschillencommissie een bindend advies uit.

Behandeling van uw klacht bij de Geschillencommissie Post kost éénmalig € 27,50 die u terug krijgt als u in het gelijk wordt gesteld. U kunt bellen met 070 – 3105310 of u gaat naar http://www.degeschillencommissie.nl/

Thera
    PostNL

20017
Mw. Eringa is van mening, dat ondanks beschadiging van mijn aangetekende postpakketten geen sprake kan zijn, van compensatie.