Opgelost door POSTNL: Zending duurt lang

sad Opgelost
GerhardV86

Zending staat al meer dan een week in de app, maar er gebeurd nog niks mee

Ik wil graag de status weten van mijn pakket en wanneer deze binnenkomt.

Geachte meneer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet correcte tracking omtrent een bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u verstrekte gegevens, kan ik zien dat uw zending aanvankelijk een andere (buitenlandse code) heeft gehad. Tot de grens van NL is deze code helaas niet voor ons inzichtelijk en volgbaar. Waarna hij NL is gearriveerd, krijgt de zending een 3S code, welke wij wel zo nauwkeurig mogelijk op de website aangeven wat het verwachte tijdstip van bezorgen is. Om die reden kan het zijn dat het lijkt alsof er niks gebeurd in het verzendproces. Volgens mijn systeemgegevens zie ik dat uw pakket met de barcode 3SINOT3099573, inmiddels in uw bezit is.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

GerhardV86
totaal geen reactie gehad van PostNL maar uiteindelijk is het pakket bezorgd