Klacht POSTNL: Zending geweigerd door geadresseerde en retour afzender verzonden????!!!

# 82086
Poer

Vandaag zou onze pakketje bezorgd worden maar we waren even niet thuis en bij terugkomst zie ik tot mijn stomste verbazing op Track & Trace pagina van mijn pakketje staan:
Zending geweigerd door geadresseerde en retour afzender verzonden.

Ongelooflijk!! Te gek voor woorden. Er was niemand thuis. En adres klopt ook nog eens. Ik wilde mijn pakket in het weekend hebben en had toezegging van de webshop dat de pakketje op tijd aan zou komen :(

Ik hoop dat Post NL dit heel snel gaat oplossen want ik ga niet 2x verzendkosten betalen!!

Pakket met spoed opnieuw bezorgen.

Geachte Poerieja,Hartelijk dank voor uw melding.Ik zie in onze systemen dat u deze melding ook bij onze eigen klantenservice heeft gemaakt.De collegae van de bezorging in de regio hebben aangegeven dat de zending zo beschadigd was dat de collega van die dag heeft besloten het te retourneren. Er is hem verzocht die keuze in een dergelijk toekomstig geval aan u over te laten.Er van uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Frouktje
    Poer
    Dank voor deze reactie maar reageren 20 dagen na een klacht is niet meer van deze tijd. Ondertussen heb ik 5 keer klantenservice PostNL gebeld en 10 keer heen en weer gecommuniceerd met verzender van het pakketje die eigenlijk netjes op tijd de zending heeft opgestuurd.