Klacht POSTNL: Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door postnl.

M de Muynck

Hallo, Ik heb 4 weken geleden voetbalschoenen besteld van Aliexpress.com
mijn schoenen zouden al in nederland zijn en Maandag 2 mei zouden ze onderweg zijn en ik heb gewacht tot 6 uur en ze waren nog steeds onderweg, de volgende dag heb ik weer gekeken op de site en zouden ze opeens op woensdag 4 mei komen. het was woensdag en ik heb gekeken op de site en toen stond er dat ze op vrijdag 6 mei zouden komen, het is nu vrijdag 6 mei en er staat nu op de track and trace site 'bezorgmoment nog niet beschikbaar. ik ben heel benieuwd waar me pakket nu is en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik hoop dat ik mijn pakket zo snel mogelijk krijg.

Geachte mevrouw de Munck,

Uit uw bericht begrijp ik dat u al geruime tijd wacht op een pakket van Aliexpress.com. Ik kan goed begrijpen dat u graag wilt weten wat de reden hiervan kan zijn. De code heb ik voor u bekeken in het systeem en uw pakket is helaas geselecteerd voor een steekproef door de douane.

De douane bekijkt of uw zending geïmporteerd mag worden. Dat is nodig omdat uw zending afkomstig is van buiten de Europese Unie. U krijgt binnen 30 dagen per brief bericht over of uw pakket bij u mag worden bezorgd.

Excuses voor het ongemak en ik hoop dat u snel het pakketje zult ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Femke
    Klantenservice PostNL