Klacht POSTNL: Zending kan niet worden bezorgd

Klachtnummer
# 391728
Gebruiker
Paul
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot 2 keer toe worden pakketjes van AliExpress teruggestuite omdat het onbestelbaar is. Alle gegevens kloppen

De oplossing

Pakket bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Dat klinkt niet zo mooi. Het pakket is inderdaad weer retour gestuurd. De exacte reden hiervan zetten we altijd op het pakket. Dit hoeft niet perse te zijn dat het adres niet klopt. Mocht de reden niet kloppen kan de afzender hier als opdrachtgever een melding van maken. Dan wordt dit verder onderzocht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen