Opgelost door POSTNL: Zending ligt al 3 maanden bij de Douane, niet is ingeklaard, krijg geen anrwoord op mijn contact.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 391734
Gebruiker
Ruben
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zending ligt al 3 maanden bij de Douane omdat deze niet is ingeklaard.
4 keer via de website van postnl mijn gegevens opgestuurd en 2 keer per E-mail.
Ik krijg geen bevesting.

Gewenste oplossing

Gegevens achterhalen en mijn pakketje inklaren zodat ik mijn spullen ontvang.
Mijn contact pogingen beantwoorden.
Geboden oplossing
Pakket is ingeklaard en afgeleverd op een postnl locatie.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Dat heeft een hele poos geduurd. Ik zie dat het pakket ondertussen is toegekomen op de afhaallocatie, dit is de Bruna aan de Loper. Met deze code kunt u het ophalen: 3SEPGE4180957. Hopelijk bent u snel in de gelegenheid dit te doen. Het pakket blijft hier een week liggen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen