Opgelost door POSTNL: Zending niet bezorgd, niet bestaand adres

Tijmen

Via een webwinkel in de VS heb ik enkele reserveonderdelen besteld. Voor diverse onderdelen is een vergunning nodig. Via een brief op mijn woonadres kreeg ik het verzoek hiervan kopieën op te sturen naar post nl. Dit heb ik gedaan en vervolgens werd de zending vrijgegeven en ook te volgen in de mijnpakket app en via mijnpakket.postnl.nl.

Op de dag van bezorging veranderde de status van het pakket een paar uur voor de daarin aangegeven levertijd; Zending kon niet bezord worden omdat het een niet bestaant adres betreft. Het adres in de app is mijn woonadres, het aders waarop ik regelmatig pakketjes ontvang en hetzelfde adres waar het verzoek kopieën te sturen van postnl zelf binnen is gekomen.

In de app en op de site staat het pakket nu als retour en bezorgd aangegeven. Ook staan de inklaringskosten nog open.

Ik wil graag weten waar mijn pakket is, en of ik het uberhaupt nog kan verwachten. En waarom mijn adres volgens postnl opeens niet bestaat.

Geachte heer/mevrouw,Dank voor uw bericht. Wat een vreemde melding heeft u gehad. Ik heb de 3S-code gecheckt en deze geeft aan dat u het pakje heeft moeten ontvangen op 3 januari jl. Dit klopt dus niet?In afwachting van uw antwoord.Met vriendelijke groet,Nienke
    Klantenservice PostNL
    Tijmen
    Hallo,Dat klopt niet. Inmiddels heb ik van de verkoper in de VS bericht gekregen dat de zending bij hun terug is gekomen.Groeten,Tijmen
    Geachte meneer Kroon,Ik ben blij dat de zending in ieder geval terecht is. Hopelijk heeft u een passende oplossing gevonden met de afzender.Met vriendelijke groet,Nienke
    Klantenservice PostNL
    Hallo Nienke,
    Ik heb contact met de verkoper en goede hoop dat ik het met hem goed kan afhandelen.MvG.