Klacht POSTNL: Zending niet gevonden

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 403435
Gebruiker
RemcoHaarlem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een maand geleden een pakketje besteld in Amerika met de Barcode UM100991524US.

Nu blijkt dat het al na een week was afgeleverd bij een Postnl locatie bij mij in de buurt omdat er inklaringskosten betaald moeten worden.
Maar ik heb nooit een Brief in de bus gehad dat ik het daar kon ophalen. Nu is het pakketje retour gezonden en als ik op Internationalparceltracking.com kijk en de Barcode UM10099524US invul, dan kan ik zien dat het Ma 18 nov. Afgeleverd is om 21:30

Waar is het afgeleverd? Niet in Amerika bij de afzender ben ik al achter..
Is het nu nog in Nederland?
Zo ja, dan zou het nog wel naar mij gezonden kunnen worden

Alvast bedankt

Gewenste oplossing

Mij duidelijkheid geven waar het pakketje nu is. En wanneer ik het kan verwachten
Geboden oplossing
Wat wordt bedoeld met pakket is retour afzender? Is dat het Logistics center in DenHaag of de werkelijke afzender waar ik het gekocht heb in Amerika. Want die laatste zegt nog niks ontvangen te hebben. Groeten Remco van Dansik
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat u geen kennisgeving hebt ontvangen en daardoor uw pakket niet tijdig hebt op kunnen halen. Hiervoor wil ik u mijn excuses aanbieden. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u de kennisgeving niet ontvangt en niet op de hoogte bent van de levering. Ik heb daarom uw klacht ook geregistreerd zodat wij dit in de gaten kunnen houden.

    Zoals u zelf op internationalparceltracking.com ook kunt zien als u een stukje naar beneden scrollt, staat daar aangegeven dat de retourzending is overgedragen aan de afzender. Het is dus niet mogelijk om het pakket alsnog bij u te bezorgen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen