Klacht POSTNL: Zending niet gevonden

sad Niet opgelost
RemcoHaarlem

Ik heb een maand geleden een pakketje besteld in Amerika met de Barcode UM100991524US.

Nu blijkt dat het al na een week was afgeleverd bij een Postnl locatie bij mij in de buurt omdat er inklaringskosten betaald moeten worden.
Maar ik heb nooit een Brief in de bus gehad dat ik het daar kon ophalen. Nu is het pakketje retour gezonden en als ik op Internationalparceltracking.com kijk en de Barcode UM10099524US invul, dan kan ik zien dat het Ma 18 nov. Afgeleverd is om 21:30

Waar is het afgeleverd? Niet in Amerika bij de afzender ben ik al achter..
Is het nu nog in Nederland?
Zo ja, dan zou het nog wel naar mij gezonden kunnen worden

Alvast bedankt

Mij duidelijkheid geven waar het pakketje nu is. En wanneer ik het kan verwachten
Wat wordt bedoeld met pakket is retour afzender? Is dat het Logistics center in DenHaag of de werkelijke afzender waar ik het gekocht heb in Amerika. Want die laatste zegt nog niks ontvangen te hebben. Groeten Remco van Dansik

Uit uw bericht begrijp ik dat u geen kennisgeving hebt ontvangen en daardoor uw pakket niet tijdig hebt op kunnen halen. Hiervoor wil ik u mijn excuses aanbieden. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u de kennisgeving niet ontvangt en niet op de hoogte bent van de levering. Ik heb daarom uw klacht ook geregistreerd zodat wij dit in de gaten kunnen houden.

Zoals u zelf op internationalparceltracking.com ook kunt zien als u een stukje naar beneden scrollt, staat daar aangegeven dat de retourzending is overgedragen aan de afzender. Het is dus niet mogelijk om het pakket alsnog bij u te bezorgen.