Klacht POSTNL: Zending nog in sorteerproces

Femkebraaksma

Ls,

Ik zit al vanaf zaterdagochtend op een pakketje te wachten. Zaterdag kreeg ik einde van de dag pas te horen dat het pakketje maandag bezorgd zou worden tussen 11:30 en 13:30 ipv zaterdag. Ik ben vandaag al vanaf 10 uur aan het wachten. Nu komt er net en melding dat de zending nog in het sorteerproces is. Komt het pakketje dan nog wel vandaag of kan ik nu beter iets gaan doen met mijn dag?

Bezorging vandaag of specifieke tijd

Geachte mevrouw Braaksma,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik zie dat uw pakket zich op 4 juli nog in het sorteerproces bevond. Graag geef ik u een toelichting.

Wanneer een pakket niet de volgende werkdag kan worden geleverd dat schuift het bezorgmoment mee. Voor toekomstige zendingen adviseer ik u om de oranje statusbalk in de gaten te houden. Zodra er boven het derde oranje bolletje vermeld staat dat uw pakket mee is met de chauffeur dan zal uw pakket die dag worden aangeboden. Voor het wachten en de verwarring bied ik u mijn excuses aan. Ik zie aan de status informatie dat uw pakket op 5 juli bij uw buren is afgegeven.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet