Klacht POSTNL: Zending nog niet verwerkt.

Klachtnummer
# 26663
Gebruiker
Emile
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 6 mei heb ik op 6 mei 2013 2 Sony SDHCbesteld. Ik heb een melding gekregen dat de artikelen op 7 mei 2013 zijn verzonden. Sinds 10-5-2013 staat de melding bij Postnl op
Zending nog niet verwerkt. Ik heb contact opgenomen met Bol en Postnl maar niemand kan mij vertellen wat er aan de hand is. Volgende week ga ik op vakantie en waarschijnlijk geen kaartjes voor mij camera. De levertijd zal 2 dagen zijn.

De oplossing

Levering van de kaartjes

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    geachte heer Noordhoek,Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat een door u bestelde zending tot op heden nog niet bij u is aangekomen. Ik heb aan de barcode van de zending kunnen zien dat de zending op een sorteercentrum blijft hangen. Helaas is de reden hiervan onduidelijk. Ik wil u daarom het advies geven contact op te nemen met de afzender. Deze kan een onderzoek bij ons starten om te achterhalen wat er met de zending aan de hand is. Ik wil u namens PostNL excuses aanbieden voor het ongemakMet vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Webcare
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Noordhoek,Ik begrijp dat het onderzoek, welke door de afzender is opgestart inmiddels is afgehandeld.
    Omdat de uitkomst van het onderzoek wordt gecommuniceerd met de afzender, adviseer ik u hierover contact op te nemen met de afzender.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hoop u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen