Klacht POSTNL: Zending retour afzender, geadresseerde onjuist! Onzin, en tweede maal problemen (alleen) met POSTNL
Details
De klacht
Ik woon in België. Daarnet kreeg ik e-mail van PostNL dat pakket aangeboden is maar bestemmeling/ adres onjuist.Dit is volledig onwaar.
Ik heb de volledige voormiddag (speciaal) gewacht, mijn naam staat op deurbel, mijn deurbel werkt, ik was thuis op het moment van zogenaamde aanbieding 12h59, en er is 100% zeker niemand langsgeweest.
Het pakje is retour gegaan enkele minuten nadien. Onmiddellijk retour, zelfs niet beschikbaar in een afhaalpunt.
Dit is de tweede maal dat dit met PostNL gebeurt met een pakje uit Nederland.
Andere pakjes, ook uit Nederland en vaak uit buitenland, met DHL, Bpost, DPD, GLS zijn altijd al probleemloos op dit adres geleverd. Nog nooit is een pakje retour gegaan, behalve met PostNL.
Ik ben zeer boos over deze situatie.
De oplossing
Dit oplossen!Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.