Klacht POSTNL: Zending retour afzender, geadresseerde onjuist! Onzin, en tweede maal problemen (alleen) met POSTNL

Geert

Ik woon in België. Daarnet kreeg ik e-mail van PostNL dat pakket aangeboden is maar bestemmeling/ adres onjuist.
Dit is volledig onwaar.
Ik heb de volledige voormiddag (speciaal) gewacht, mijn naam staat op deurbel, mijn deurbel werkt, ik was thuis op het moment van zogenaamde aanbieding 12h59, en er is 100% zeker niemand langsgeweest.
Het pakje is retour gegaan enkele minuten nadien. Onmiddellijk retour, zelfs niet beschikbaar in een afhaalpunt.
Dit is de tweede maal dat dit met PostNL gebeurt met een pakje uit Nederland.
Andere pakjes, ook uit Nederland en vaak uit buitenland, met DHL, Bpost, DPD, GLS zijn altijd al probleemloos op dit adres geleverd. Nog nooit is een pakje retour gegaan, behalve met PostNL.
Ik ben zeer boos over deze situatie.

Dit oplossen!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het zeer spijtig om te lezen dat u klachten heeft ondervonden. Via dit kanaal kan ik uw klacht niet in behandeling nemen. Ik wil u adviseren om contact op te nemen met de klantenservice van PostNL België via www.postnl.be/contact.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

Geert
Reeds gisteren, enkele minuten na de zogenaamde "bezorging" (ook) een klacht ingediend via de voorgestelde link. Geen enkel antwoord ontvangen.