Klacht POSTNL: Zending spoorloos verdwenen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 563747
Gebruiker
2Nov2021
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zending met track & trace kwijtgeraakt. Was allemaal exact te volgen: binnenkomst, verwerking, verzenden, onderweg. Meteen daarna: vertraging wegens drukte en sindsdien is het spoorloos verdwenen.
Heb gelukkig screendumps gemaakt, want nu heeft postNL alles verwijderd.
Heel veel geprobeerd contact te krijgen, online en ook via brief. Beloven dan van alles, wordt morgen teruggebeld, enz. Niets van dat alles.
Daarna nemen ze niets meer in behandeling. Je hebt het maar te slikken dat ze jouw betaald eigendom kwijtmaken. En daar moet je ook nog eens flink voor betalen voor die service van kwijtmaken, de posttarieven zijn niet misselijk.

De oplossing

Ik wil mijn betaald boek terug. Heel lang naar gezocht, een eerste druk van wat ik verzamel. Er zit een track en trace code aan en het proces is zichtbaar geweest. Iets moet te achterhalen zijn, maar ze hebben nooit iets ondernomen om te gaan zoeken.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een naar u verzonden brievenbuspakje. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw melding begrijp ik dat u het aangegeven brievenbuspakje niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt en dat uw verwachting anders was. Ik bied u hiervoor mijn excuses aan.

    Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waar uw zending is. Uw zending is bij ons het sorteerproces ingegaan maar het is mij niet duidelijk waarom de zending niet bij u is afgeleverd. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender voor eventuele vervolgstappen. De afzender kan als opdrachtgever van de zending een klacht bij ons indienen en u voorzien van een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
2Nov2021
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helemaal geen oplossing. Doen niets. al talloze malen klacht ingediend. Altijd verschuilen achter dat afzender klacht moet indienen. Is allemaal gebeurd en die nemen ze niet in behandeling. En nu, na al die talloze klachten zeggen ze dat het te lang geleden is. Ze vragen zich af wat hoe ze het toentertijd met de afzender hebben afgehandeld, dat weten ze niet meer, te lang geleden. Hier is het antwoord: we nemen geen klachten in behandeling van zendingen met track en trace voor briefpost. Kortom, ze kunnen gewoon jouw betaalde eigendommen ongestraft en probleemloos kwijtmaken. ze pleiten zichzelf altijd vrij. De arrogantie van een voormalig staatsbedrijf. Waardeloos en schandalig!!! Verder wil ik ook nog even melden dat ze zeggen mij gebeld te hebben. Dat kan zijn, maar onbekende nummers worden via mijn provider heel snel als spam weer gegeven. Die neem ik niet op. Laat dan een bericht achter, dan weet ik iets. Doen ze niet. Meld via mail dat ze mij gaan bellen, dan weet ik t ook.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen