Klacht POSTNL: Zending uit China vastgehouden doorndouane

Cees

Zending uit China geeft melding "vast gehouden door douane" verzender meld.me dat ik contact moet opnemen met douane, maar volgens website kunnen ze geen info geven over zendingen. Via Facebook app kon zending niet gevonden worden.

Graag meer info over waarom zending is vastgehouden

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat u hier wat bezorgd over wordt. Het pakket is niet vastgehouden bij de douane, maar gecontroleerd bij de inklaring. Ondertussen is het pakket ook al weer vrijgegeven en verwachten wij het pakket snel bij ons in de sortering. Ik verwacht dat u het pakket deze week nog in ontvangst kan nemen.