Klacht POSTNL: Zending uit China vastgehouden doorndouane

Klachtnummer
# 409220
Gebruiker
Cees
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zending uit China geeft melding "vast gehouden door douane" verzender meld.me dat ik contact moet opnemen met douane, maar volgens website kunnen ze geen info geven over zendingen. Via Facebook app kon zending niet gevonden worden.

Gewenste oplossing

Graag meer info over waarom zending is vastgehouden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u hier wat bezorgd over wordt. Het pakket is niet vastgehouden bij de douane, maar gecontroleerd bij de inklaring. Ondertussen is het pakket ook al weer vrijgegeven en verwachten wij het pakket snel bij ons in de sortering. Ik verwacht dat u het pakket deze week nog in ontvangst kan nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen