Klacht POSTNL: zending uitnodingsbrieven kwijt

Klachtnummer
# 138193
Gebruiker
ellen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 24 oktober doe ik 35 kaarten en een verjaardagskaart op de bus . Geen van deze post is aangekomen . Ik dien op 2 november een klacht in . Na bijna twee weken krijg ik excuses aangeboden en dat ze de melding hebben doorgegeven . Het postkantoor van mijn gemeente ( Almere) heeft geen fouten geconstateerd. Dus is voor hun hiermee de kous af . Waar zijn mijn kaarten gebleven ? Hoe zit het met de bezorgplicht . ?

De oplossing

Als tegemoetkoming gratis kerstzegels ? Ik heb 36 postzegels met enveloppen en uitnodigingskaarten verstuurd , a 1 euro minimaal per stuk . Ik wil in ieder geval van het postkantoor almere een fatsoenlijke reaktie en geen standaard verhaaltje van iemand onbekend .

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Bergsma,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de afhandeling van uw klachtmelding omtrent het verzenden van meerdere verjaardagskaarten.

    Voor wat betreft de afhandeling van uw klachtmelding kan ik u het volgende melden. U gaf aan tot 11 november niet bereikbaar te zijn via telefoon. Hierop heeft een van onze medewerkers op 12 november telefonisch contact met u gezocht. Zij kreeg helaas geen gehoor en heeft u via e-mail op de hoogte gebracht van de status van het onderzoek.

    Ik begrijp dat u graag meer informatie wenst over de uitkomst van het onderzoek. Helaas kan ik u op dit moment niet meer informatie geven, dan in het e-mailbericht is aangedragen. Indien gewenst kunt u direct reageren op het aan u verzonden e-mailadres. Wel heb ik voor u een verzoek ingediend tot coulance. Deze ligt voor bij de behandelende aflevering. Zodra zij hiermee instemmen, ontvangt u een tegemoetkoming per post.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Sven
    PostNL
  2. Auteur
    ellen
    Datum
    Ik wil dan toch eerst het aanbod zien . Wat mij het meest irriteert is dat de post net doet of er maar 1 kaart weg is . Ik ben 36 kaarten kwijt !!!! Dit vind ik niet normaal . Om mijn post gegarandeerd verstuurd te krijgen moet ik alles aangetekend versturen ? Zodra er positief is gereageerd op het coulancevoorstel kan ik pas zeggen of ik tevreden ben .
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Bergsma,

    Ik snap zeker dat u gefrustreerd bent dat er meerdere kaarten niet zijn aangekomen. Aan de hand van de klacht is er ook zeker actie ondernomen. Helaas is briefpost ongeregistreerd en hierdoor kunnen we niet zien waar uw kaarten zich exact bevinden. Als uw kaarten worden gevonden worden deze natuurlijk als nog bij de geadresseerde bezorgd.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen