Klacht POSTNL: Zending wordt niet bezorgd. Aangeven dat bezorging elder moet kan niet.

Hallo,
Zending planten is 4 dagen onderweg.
Het is nu 22:00 uur en de zending staat nog steeds als onderweg.
Ik hoop dat de planten goed verpakt zijn want dat in en uitladen in de auto is niet goed voor pakketjes.
Vanochtend, 30-11-2018, contact gehad met PostNL over het pakket omdat het op 29-11-2018 niet bezorgd was, het bleef staan op sorteercentrum.
Ik wilde weten of het vandaag wel kwam want het stond om 12:00 uur nog steeds aangegeven in het sorteercentrum.
Kreeg toen te horen dat het pakket in sorteercentrum Venlo was en de verwachte levering 18:15-20:45 vanuit sorteercentrum Venlo zou zijn.
Ik woon 20 km onder Eindhoven en het pakket komt uit Lisse.
Waarom Venlo?
Ik heb toen al aangegeven dat de bezorging het niet zou halen gezien het tijdstip op Vrijdag avond vanuit Venlo.
Ik vond het zo wie zo raar dat het pakket in Venlo lag terwijl Eindhoven logischer zou zijn. Of hebben ze geen sorteercentrum in Eindhoven of Best.
PS het tijdstip was om 22:15 veranderd in “1 december 15:45 - 18:15 uur”
Ik kan niet aangeven dat dat niet mogelijk is.
Want dat kan alleen als er iemand een briefje in de bus doet met u was niet thuis.
O maar dan moet dat ook nog voor 22:00 uur.
Ik weet niet of ik zaterdag op tijd thuis ben.
Houden planten het zolang uit in de verpakking?
Ik heb deze informatie ook naar de verkoper gemaild.

Zorgen dat ik mijn planten krijg.
Aanpassen de optie "Kies zelf bezorgtijd of -plaats" zodat na een mislukte poging
het pakket bij lokale PostNL bezorgd moet/kan worden.

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

R.M.F. Hochstenbach
    Ik ben vandaag 01-12-2018 op tijd thuis om de zending die volgens PostNL tussen 15:45 en 18:15 geleverd zou worden.
    MAAAAAAR het is nu 15:49 en ik zie op track en trace dat de zending nog steeds op het sorteercentrum staat.
    Als de planten vandaag niet geleverd worden zijn ze maandag dood.
    R.M.F. Hochstenbach
    Het is nu 18:21 track en trace staat nog op sorteercentrum.
    Ik heb dus voor de katse*** gezorgd dat ik tussen 15:45 en 18:15 thuis was.

De woordvoerder van PostNL maar volhouden dat er maar hooguit een dag vertraging in de bezorging zit.

Bedankt PostNL een derde dag naar de klote en de planten kan ik ook wel afschrijven.
    R.M.F. Hochstenbach
    03-12-2018 07:35 via de app bericht gehad dat het pakket bezorgd was om 07:28.
    Vreemd geen bel gehoord buiten gekeken geen pakket aan de deur.
    Het vreemde is ook dat gisterenavond er nog niets te zien was dat het 03-12-2018 geleverd zou worden.
    Vandaag maar de leverancier bellen dat hij kan bellen wat er aan de hand is.

POSTNL IS ZWAAR **********
    Beoordeling volgt
    R.M.F. Hochstenbach
    Vertel mij eens waar mijn planten zijn.

R.M.F. Hochstenbach
Is er niet, omdat ze niet reageren.