Klacht POSTNL: Zending zoek

Speakerman

Op 4 juni was ik niet thuis om een zending aan te nemen. Het zou afgeleverd zijn bij de Bruna, maar daar ben ik nu al voor de derde keer tevergeefs geweest. Er spelen nog al wat belangrijke zaken momenteel, dus maak ik mij grote zorgen over de gang van zaken. Telefoonnummer gekregen, zegt een bandje doodleuk dat de verbinding verbroken wordt, omdat het nummer niet in gebruik is.

Ik wil mijn pakketje gewoon hebben en van de ergernis bij de Bruna af zijn.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket en de bereikbaarheid van onze klantenservice. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wij zijn inderdaad niet meer op dit telefoon nummer te bereiken. Op dit moment moeten klanten soms erg lang wachten wanneer ze onze klantenservice bellen. Dat komt onder andere, omdat er meer vragen dan gebruikelijk zijn door de hoge pakketvolumes sinds het begin van de corona maatregelen.
    We willen iedereen zo goed mogelijk helpen. Dat kan sneller en beter via onze online klantenservice: postnl.nl/klantenservice. Hier zijn tevens al onze contactopties vermeld zoals bellen, chatten, online een klacht indienen, een brief schrijven óf een privébericht via Facebook en Twitter sturen.

Mijn excuses dat het pakket niet aanwezig is op het PostNL punt. Ik zie aan de code dat dit een pakje is dat als briefpost is verzonden en te groot bleek te zijn voor de brievenbus. Het pakket krijgt dan een code die begint met 3SLOCA en gaat dan naar een PostNL punt en u ontvangt dan een bericht in de brievenbus. Deze code is verder niet aan uw adres gekoppeld en tevens is het niet zichtbaar wie de afzender is.
    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Op welke datum en hoe laat bent u op de locatie geweest?

- Verwacht u een bepaald pakket en weet u wie de afzender is?

- Wat is uw e-mail adres?

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik kan begrijpen dat u erg ontevreden hierover bent, maar zullen we het wel netjes houden? Ik heb inderdaad het briefje in de bijlage gezien, maar we moeten ook weten
    - Op welke datum en hoe laat bent u op de locatie geweest?
    - Verwacht u een bepaald pakket en weet u wie de afzender is?|
    - Wat is uw e-mail adres?

Deze informatie was daarbij niet aangegeven. Zou u dit alsnog willen doen? Dan kunnen we een klacht registreren en zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik vind het heel kwalijk dat ze uw pakket niet kunnen vinden op de locatie. Ik begrijp dat u hier kwaad over bent en zich zorgen maakt. Hierbij informeer ik u over de verdere afhandeling.

Ik heb een klacht aangemaakt, maar verder onderzoek is bij dit soort zendingen niet mogelijk. Dit wordt verder intern opgepakt en u zal hier geen verder bericht meer over ontvangen. Ik hoop dat u weet wie de afzender van het pakket is, zodat u hier contact mee op kan nemen voor een verdere oplossing. Wellicht is het pakket per abuis al retour gegaan en neemt de afzender nog contact met u op.

Speakerman
Warrig