Klacht POSTNL: Zendingen blijven maar liggen op Schiphol

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 404070
Gebruiker
Cvk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 Zendingen uit Indonesie staan nog steeds op Schiphol.
Onvoorstelbaar dat alles maar blijft liggen.


De oplossing

Dat de zendingen eindelijk eens bij worden bezorgd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten uit het buitenland. U geeft aan dat de pakketten in Nederland aangekomen zouden moeten zijn, maar u heeft de pakketten nog niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is begrijpelijk dat u met smart op uw pakketten zit te wachten. Ik heb geprobeerd om uw pakketten te traceren, maar de meegestuurde codes leveren geen resultaat op in onze systemen. Dat betekent dat uw pakketten (nog) niet aan PostNL overhandigd of (nog) niet door PostNL verwerkt zijn. U kunt het beste nog enkele dagen geduld hebben of contact opnemen met de afzender voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cvk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals gewoonlijk komt POSTNL weer met hun standaard verhaal. De zendingen liggen op Schiphol.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen