Klacht POSTNL: Zendingen blijven maar liggen op Schiphol

Cvk

2 Zendingen uit Indonesie staan nog steeds op Schiphol.
Onvoorstelbaar dat alles maar blijft liggen.

Dat de zendingen eindelijk eens bij worden bezorgd.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten uit het buitenland. U geeft aan dat de pakketten in Nederland aangekomen zouden moeten zijn, maar u heeft de pakketten nog niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is begrijpelijk dat u met smart op uw pakketten zit te wachten. Ik heb geprobeerd om uw pakketten te traceren, maar de meegestuurde codes leveren geen resultaat op in onze systemen. Dat betekent dat uw pakketten (nog) niet aan PostNL overhandigd of (nog) niet door PostNL verwerkt zijn. U kunt het beste nog enkele dagen geduld hebben of contact opnemen met de afzender voor een passende oplossing.

Cvk
Zoals gewoonlijk komt POSTNL weer met hun standaard verhaal. De zendingen liggen op Schiphol.