Klacht POSTNL: zie boven!!!!!!!!!!!!!!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 467058
Gebruiker
josip hrkac
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket niet bezorgd maar als ik barcode intoetst dan staat dat hij wel bezorgd is

De oplossing

reageren graag

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Ik kan ik me voorstellen dat dit niet prettig is. U zou voor de zekerheid nog navraag kunnen doen bij buren of eventuele huisgenoten of die het pakket wellicht hebben aangenomen. Mocht dit niet het geval zijn, adviseer ik u om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender, daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender is onze opdrachtgever en heeft de mogelijkheid om een klacht in te dienen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
josip hrkac
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?