Klacht POSTNL: Zie boven!

Klachtnummer
# 516620
Gebruiker
Dommekoe5648
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het is voor mij de zoveelste keer dat er een briefje van post.nl in mijn brievenbus ligt met de mededeling dat er niemand thuis was, dus voor de zoveelste keer moet ik mijn pakje weer ophalen bij een Primera winkel. Inmiddels heb ik totaal geen vertrouwen meer in post.nl en de smoesjes te druk of we hebben een storing komt inmiddels bij me ook als een leugen over. In de toekomst zal ik de zaken waar ik online koop vragen mijn pakketjes nooit meer per post.nl te sturen. Wanneer dat niet mogelijk is zoek ik het artikel bij een bedrijf die geen zaken doet met post.nl.

Gewenste oplossing

Geen leugens meer vertellen en de pakketjes afleveren bij de klant want daar betaald de klant voor!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie:

    - de Track & Trace code van het pakket in kwestie;
    - of uw deurbel naar behoren werkt;
    - uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. We zullen er dan voor zorgen dat er een klacht wordt ingediend, welke met de bezorger in kwestie besproken wordt door zijn/haar leidinggevende.

    U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen