Klacht POSTNL: Zie boven!

Dommekoe5648

Het is voor mij de zoveelste keer dat er een briefje van post.nl in mijn brievenbus ligt met de mededeling dat er niemand thuis was, dus voor de zoveelste keer moet ik mijn pakje weer ophalen bij een Primera winkel. Inmiddels heb ik totaal geen vertrouwen meer in post.nl en de smoesjes te druk of we hebben een storing komt inmiddels bij me ook als een leugen over. In de toekomst zal ik de zaken waar ik online koop vragen mijn pakketjes nooit meer per post.nl te sturen. Wanneer dat niet mogelijk is zoek ik het artikel bij een bedrijf die geen zaken doet met post.nl.

Geen leugens meer vertellen en de pakketjes afleveren bij de klant want daar betaald de klant voor!

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie:

- de Track & Trace code van het pakket in kwestie;
    - of uw deurbel naar behoren werkt;
    - uw e-mailadres.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. We zullen er dan voor zorgen dat er een klacht wordt ingediend, welke met de bezorger in kwestie besproken wordt door zijn/haar leidinggevende.

U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.