Klacht POSTNL: Zie boven

Klachtnummer
# 433217
Gebruiker
Vriendschapslap
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Brievenbuspakket niet bezorgd. Deze is ruim een week geleden al gepost, 23 maart. Tot nu toe , 30maart, nog niet ontvangen.

De oplossing

Vraag of het ergens is blijven hangen of verkeerd is bezorgd.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw brievenbuspakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - de postcode en het huisnummer van de geadresseerde;
    - of u de afzender of de geadresseerde bent;
    - en de tracking code van het betreffende pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Vriendschapslap
    Datum
    Ik ben geadresseerde. 7891 NH 3
    R. De Munnik, Kruiwerk 3, 7891 NH Klazienaveen
    Afzender: Í. Haveman, Langestraat 111, 7891 GG Klazienaveen.

    Op 23 maart gefrankeerd verzonden per post. Geen track en trace.
    Hopende op een spoedig antwoord
    R.de Munnik

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen