Klacht POSTNL: Zie boven

Mirjam

Ik heb n paar weken geleden en klacht ingediend bij post.nl omdat ik zeer ontevreden ben over hun bezorging
1. Was er een pakketje afgeleverd volgens hun.. getekend(niet door mij) en pakket was onvindbaar..
2. Aangegeven tijden worden niet nageleefd.. kreeg verschillende dagen en bericht. Uw pakket wordt bezorgd tussen 11 en 14.30.. ik was speciaal thuis.. kreeg ik doodleuk en bericht dat t pakket de volgende dag kwam.. Dit meerdere malen gebeurd. Ik was t zat en diende een klacht in
Antwoord vab post.nl.. mevrouw tsja kan gebeuren.. wij maken hier geen klacht van.. dag mevrouw...hallooo.. ik wil en klacht indienen over jullie een kilte zeggen doen we niét
Wij hadden altijd een top bezorger waar we van op aan konden maar die heeft post.nl gillend verlaten zo slécht!!!

Tijden nakomen en fatsoenlijke betrouwbare bezorgers

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg vervelend voor u is. Mijn excuses hiervoor.
    Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. Op onze website geven wij zo nauwkeurig mogelijk het verwachte tijdstip van bezorging aan. De pakketbezorger is echter afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele vertragingen in de route.

Helaas heb ik te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en een registratie van uw klacht te kunnen maken, ontvang ik graag de volgende informatie:

-Het trackingnummer

Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.
    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.