Opgelost door POSTNL: zie boven geen pakket ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 474418
Gebruiker
vanLomwel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Maandag 24 Augustus heeft de leverancier een pakket gestuurd dit zou bezorgd worden op Dinsdag 25 Augustus tussen 08.00 en 18.00 uur in de middag weer bericht sorry het word later voor 22.00 uur is het bezorgd dus niet.Sindsdien is het stil wat ik ook doe ik kom niet verder klacht ingediend over 5 dagen krijgt u bericht is dat service nee nee

Gewenste oplossing

Dat ze ervoor moeten zorgen dat het vandaag geleverd word en geen kul verhaal
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er vertraging is ontstaan bij de aflevering van uw brievenbuspakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van uw code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie is de zending op 29 augustus 2020 in uw brievenbus afgeleverd. Een brievenbuspakje met Track & Trace is traceerbaar maar wel beperkter dan een ‘normaal’ pakket en Track & Trace updates kunnen soms ontbreken. Ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft.

    Mocht u het pakket onverhoopt nog niet in uw bezit hebben dan raad ik u aan nog enkele dagen af te wachten. Indien u het pakket uiterlijk 4 september nog niet heeft ontvangen dan raad ik u aan contact op te nemen met de afzender. De verzender is onze klant/opdrachtgever en deze kan eventueel een klacht bij ons melden over deze situatie. Omdat u als geadresseerde een overeenkomst heeft met de afzender over de levering van uw product kan de afzender u verder helpen met een passende oplossing. Mijn excuses voor de overlast en vertraging.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen